MİRASYEDİLER - CYNTHİA D'APRIX SWEENEY


    İnternette çok fazla yorum yoktu bu kitap hakkında aslında ama nasıl olduysa çok beğenildiğine dair bir izlenim edinmişim. O yüzden de fazlasıyla güzel bir kitap beklentisi içine girdim. Okuduğumda kötü olmadığını gördüm. Hatta beklentiye girmeden okusaydım çok daha fazla beğenecektim büyük ihtimalle. Biraz durağan geldi bana. Bir ara devam etmesem mi diye de düşündüm. İşte o arada da döndüm baktım, hani bunu çok beğenmişlerdi neden ben beğenmedim diye. Meğer çok çok beğenilmemişmiş :o). Zaten epi topu iki yorum varmış. Neyse, biraz sabretmeye ve bitirmeye karar verdim. Ahım şahım bir sona ulaşmasa da yarım bırakacak kadar da kötü değilmiş. Çok macera, hareket, aksiyon dolu bir kitap beklemiyorsanız seversiniz. 

   Bir şans vermenizi tavsiye ederim...   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MERHABA

DOKUZ PERUKLU KIZ - SOPHIE VAN DER STAP