ANLAŞMA - ELLE KENNEDY


   Amazon'un fırsat günlerinden ona yakın kitap aldım geçen hafta. Tabi seçmem uzun sürdü, tek tek konularına baktım, sepete ekledim çıkardım derken bayağı bir uğraştım. Kitaplarım geldiğinde de araya yanlışlıkla bunun da karıştığını gördü. Normalde pek tercih edeceğim bir tarz değil, kahramanlar üniversite öğrencileri olduğu için gençlere yönelik olduğunu düşündüğüm bir kitap. Neyse, gelmişken okurum biter diye düşündüm. Başlarda sevmedim, argo kelimeler yersiz geldi vb derken, ilerledikçe sardığını ve eğlendiğimi fark ettim. Sonrasında da su gibi okudum bitti. Derinliği yok, edebi değil evet ama rahat okunuyor, güzel zaman geçirmeyi sağlıyor. Benim abur cubur dediğim türden. Hızlı tüketim malzemesi. Yine de bu yazarın başka kitapları varsa onları da alacağım arada kaçamaklar da yapmak lazım:O). 

  Güzel zaman geçirmek istiyorsanız okuyun bence.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MİRASYEDİLER - CYNTHİA D'APRIX SWEENEY

MERHABA

DOKUZ PERUKLU KIZ - SOPHIE VAN DER STAP