DOKUZ PERUKLU KIZ - SOPHIE VAN DER STAP


     Geçen günlerde Hepsi Burada'da kitap satışlarında "kargo bedava" kampanyası ve çeşitli yüzdelerde indirimler oldu. Birkaç kitap aldım ben de. Dokuz Peruklu Kız da onlardan biri. Kansere yakalanmış bir genç kızın tanısı - tedavisi sırasında yaşadıklarını, duygu ve düşüncelerini anlatıyor. Biyografi okumayı normalde de seviyorum. Konu kanser olunca biraz daha fazla dikkatimi çekti. Babamı üç sene önce pankreas kanserinden kaybettik, ablam da üç buçuk senedir kanser tedavisi görüyor. Sophie yaşadıklarını hasta olarak anlatmış tabi ki ama ben de hasta yakını olarak çok tanıdık ögeler buldum, belki bir de hastanın gözünden bakmış oldum. Sophie hastalığını atlatıyor. Kitap 2015'te basıldığından şimdi neler yapıyor acaba nüksetmiş mi kanseri diye merak ettiğimden İnstagram hesabına da göz attım, gayet iyi görünüyordu. 

   Okumanızı tavsiye ederim. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MİRASYEDİLER - CYNTHİA D'APRIX SWEENEY

MERHABA